Haku
Viitteet 1-5 / 5
Grafiikkaa tilassa : tutkimus brändin rakentamisesta tilassa muotoilutaiteen avulla
(Lapin yliopisto, 2009)
Tilaa ei yleensä ajatella graafisten suunnittelijoiden mediana. 2000-luvun alussa voimistunut pyrkimys kokemuksellisuuteen tilan välityksellä on kuitenkin tehnyt tilasta yhden mielenkiintoisen median myös graafisille ...
Pakkaus mielikuvamediana : kahvipaketti tutkimuskohteena
(Lapin yliopisto, 2008)
Tarkastelen pakkauksen roolia brändiarvojen ja mielikuvien siirron välineenä sekä selvitän, millaisilla mielikuvallisilla vihjeillä pakkaus viestii tuotteeseen liittyvistä ominaisuuksista. Tutkin mielikuvien muodostumista, ...
Moniulotteinen brandi ja siihen liittyvien oikeuksien hallinnointi informaatioyhteiskunnassa
(Lapin yliopisto, 2009)
Yhteiskunnallisen muutoksen myötä talouden rakenne-elementit ovat muuttumassa.Moderneilla markkinoilla tuotetaan ja hyödynnetään enenevässä määrin erilaisia informaatiohyödykkeitä ja samalla innovatiivisuus on kehkeytynyt ...
Toiminnallinen tapaustutkimus brändin rakentamisesta : case TEDDY BLACK
(Lapin yliopisto, 2008)
Pro gradu -tutkielmassa on tutkittu brändin rakentamista perustettavan mikroyrityksen näkökulmasta. Tutkimusaiheen muodostumiseen on vaikuttanut haluni perustaa korualan yritys. Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää tähän ...
Tyylillisesti eheän tuoteperheen suunnittelu tapaus Soma Collection
(Lapin yliopisto, 2009)
Pro gradu -tutkielmassa on tutkittu tyylillisesti eheän tuoteperheen suunnittelua Soma Collection -tuotemerkin näkökulmasta. Tutkimusaiheen muodostumiseen vaikutti nykyisten Soma-tuotteiden sesonkipainotteisuus. Syksy-talvi ...