Haku
Viitteet 1-2 / 2
Idols kulttuurisen tilan valtaajana : diskurssianalyysi henkilöbrandien rakentumisesta iltapäivälehtien sisällöissä
(Lapin yliopisto, 2010)
Tutkimuksessa tarkastellaan Idols- todellisuustelevisio-ohjelmaa kulttuurintuotantojärjestelmänä, joka tuottaa henkilöbrandeiksi kutsuttuja kulttuurisia tuotteita. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten tunnettujen ...
"Suomi. Saunojen maa, jonka presidentti nauraa itselleen." : diskurssianalyyttinen lähestymistapa maabrandin rakentumiseen laajennetuilla markkinoilla - tapaus Suomi
(Lapin yliopisto, 2010)
Pro gradu –tutkielmassani tarkastelen maabrandäystä Suomen osalta. On kyseenalaista, voiko alun perin tuotteiden brandäykseen kehitettyjä periaatteita soveltaa paikan brandäyksen yhteyteen. Tarkoitukseni on tuoda näkyväksi ...