Haku
Viitteet 1-4 / 4
E-asiantuntijuus sosiaalipalveluiden verkkoneuvonnassa
(Lapin yliopisto, 2011)
Sosiaalityön kentällä informaatioteknologiaan liittyvä tutkimus on ollut määrällisesti vähäistä ja luonteeltaan hajanaista. Pyrin vastaamaan tähän haasteeseen tavoitteenani tuottaa tietoa sosiaalityön kontekstissa ...
Verkkoneuvonnan asiakasprosessi : sosiaalityöntekijöiden kokemuksia verkkoneuvonnassa työskentelystä
(Lapin yliopisto, 2009)
Informaatioteknologia on kuulunut sosiaali- ja terveydenhuoltoon 1970-luvulta lähtien, jolloin alettiin kehitellä omia tietojärjestelmiä. Sosiaalityössä informaatioteknologian käyttö on vielä vähäistä. Sosiaalihuollon ...
Verkkoneuvonnan yksilöllinen asiakkuus muuttuvissa elämäntilanteissa
(Lapin yliopisto, 2010)
Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena on tutkia Rovaniemen sosiaalitoimen verkkoneuvontaan lähetettyjä kysymyksiä asiakkuuden näkökulmasta. Tutkimus kohdentuu siihen, millaista asiakkuuden kuvaa kysymykset ilmentävät ...
Kohti voimaantumista: Sosiaalipalveluiden reaaliaikainen neuvonta chat -palvelu asiakkaiden voimaantumisprosessin tukena
(Lapin yliopisto, 2021)
Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia sosiaalipalveluiden reaaliaikaista neuvonta chat -palvelua asiakkaan voimaantumisprosessia tukevana ilmiönä. Aineistona tutkimuksessa toimii yhden kunnan sosiaalipalveluiden ...