Haku
Viitteet 1-4 / 4
Matkailun megatrendien diskursiivinen rakentuminen Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa ja Oulun brändikäsikirjassa
(Lapin yliopisto, 2012)
Tutkielmassani tarkastelen sitä, miten kansainvälisyyden, vihreiden arvojen, ikääntymisen ja turvallisuuden megatrendit rakentuvat diskursiivisesti Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa 2006–2013 ja Oulun brändikäsikirjassa, ...
"Ei voi olla sillä tavalla että joukkuetta hoitaa sieltä takatoimistosta": diskurssianalyysi johtajuuskuvan rakentumisesta hotellissa
(Lapin yliopisto, 2014)
Työelämä on muuttunut vauhdilla viimeisen kymmenen vuoden aikana ja palvelutuotannosta on tullut yhä keskeisempi työn muoto jälkiteollisessa yhteiskunnassa. Uudenlaiset olosuhteet edellyttävät laaja-alaisempaa tarkastelua ...
Parasta ennen Talvivaara?: mediakirjoituksien rakentama kuva Talvivaarasta ja pohdintoja sen seurauksista Vuokatin matkailulliselle imagolle
(Lapin yliopisto, 2013)
Talvivaaran kaivos ja sen vaikutukset ovat olleet viime aikoina hyvin usein esillä median kirjoituksissa ja uutisissa. Kaivos sijaitsee noin puolen tunnin ajomatkan päässä Vuokatin matkailukeskuksesta.Vuokatin matkailukeskus ...
Kittilän ihmiset ry eettisenä matkailukonseptina
(Lapin yliopisto, 2013)
Tutkimuskohteeni on Kittilän ihmiset ry:n toiminta, jonka väitän edustavan eettistä matkailukonseptia. Kittilän ihmiset ry on maaliskuussa 2009 perustettu yhdistys, jonka
tarkoituksena on järjestää kittiläläisille ...