Haku
Viitteet 1-6 / 6
Toinen toistaan tukien : luokanopettajien käsityksiä ja kokemuksia samanaikaisopettajuudesta
(Lapin yliopisto, 2014)
Pro gradu -työni käsittelee luokanopettajien välistä samanaikaisopettajuutta ja heidän yhdessä suunnittelemaa, toteuttamaa ja arvioimaa opetusta. Samanaikaisopetus on aiheena ajankohtainen, sillä se nostetaan esiin ...
"Ehkä tärkeimpänä erilaisuuden oppiminen" : luokanopettajien ja rehtoreiden kokemuksia inkluusiosta
(Lapin yliopisto, 2016)
Tutkielman tavoitteena oli selvittää miten luokanopettajat ja rehtorit kokevat inkluusion tämän hetken kouluissa. Inkluusio on ajattelutapa, jossa kaikki erilaiset oppijat opiskelevat yhteisönsä tasavertaisina jäseninä. ...
Fenomenografinen tapaustutkimus luokanopettajien käsityksistä ja kokemuksista inkluusiosta
(Lapin yliopisto, 2015)
Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien käsityksiä ja kokemuksia inkluusiosta. Lisäksi oli tarkoitus selvittää miten inkluusion toteuttaminen vaikuttaa luokanopettajien mielestä oppimiseen ja luokanopettajan ...
Inkluusion toteuttamisen haasteet ja mahdollisuudet - Luokanopettajien käsityksiä inkluusion toteuttamiseen liittyvistä tekijöistä
(Lapin yliopisto, 2019)
Pro gradu -tutkielmassani pyrin selvittämään, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on inkluusion toteuttamisesta sekä siihen vaikuttavista tekijöistä. Tavoitteenani on selvittää, millaiset tekijät edistävät inkluusiota ...
Luokanopettajien kokemuksia kolmiportaisen tuen toimivasta toteuttamisesta perusopetuksessa
(Lapin yliopisto, 2018)
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen luokanopettajien käsityksiä kolmiportaisen tuen toimivasta toteuttamisesta perusopetuksessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista kolmiportaisen tuen toimiva toteuttaminen ...
Luokanopettajien käsityksiä yhteisopetuksesta
(Lapin yliopisto, 2019)
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on selvittää, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on yhteisopetuksesta. Vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissakin puhutaan opettajien välisestä yhteistyöstä, ...