Haku
Viitteet 1-9 / 9
Otteita osallisuudesta : verkkokeskustelijoiden antama kuva osallisuudesta lastensuojelussa
(Lapin yliopisto, 2017)
Tässä pro gradu -tutkimuksessa on tarkasteltu sitä, millainen kuva osallisuudesta lastensuojelussa muodostuu verkkokeskustelujen perusteella. Tutkimuksen aineisto koostui yhdestätoista Suomi24-verkkoyhteisössä käydystä ...
Brändi ja rekrytointi digitaalisessa maailmassa – Sosiaalinen media HR – työkaluna
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämä tutkimus käsittelee sosiaalista mediaa työnantajamielikuvan muokkaajana ja rekrytointityökaluna, sekä sosiaalisessa mediassa toimimisen kannalta keskeisiä edellytyksiä ja vaatimuksia organisaatioille.
Sosiaalinen ...
Osallistava konseptisuunnittelu sosiaalisessa mediassa - Muotoilijan rooli crowdsourcing-prosessissa
(Lapin yliopisto, 2014)
Tutkimuksessani olen tutkinut, miten muotoilija voisi hyödyntää crowdsourcingia (suom.
joukkouttaminen) muotoilun työkaluna. Teoreettinen viitekehykseni on rakentunut
crowdsourcing-käsitteen ja siihen liittyvien ilmiöiden, ...
Facebook brändiyhteisön arvonluontiprosessin ympäristönä
(Lapin yliopisto, 2012)
Tutkimuksessa pyritään selvittämään, millainen ympäristö Facebook on yritysnäkökulmasta brändiyhteisöjen arvonluontiprosesseille, ja miten brändiyhteisöjen arvonluontitoimintoja Facebookissa toteutetaan. Tutkimuksen ...
Chilen imago matkakohteena: markkinointimateriaalin ja sosiaalisen median valokuvista rakentuvien viestien sisällönanalyyttinen vertailu
(Lapin yliopisto, 2015)
Matkailu on Chilessä vielä nuori teollisuuden ala. Sen kehittämiseen on kuitenkin keskitetty yhä enemmän voimavaroja. Kehittämistyön tuloksena vuonna 2012 valmistui Chilen ensimmäinen matkailustrategia. Siinä matkailumarkkinoijien ...
Sosiaalinen tuki autististen lasten isien blogeissa
(Lapin yliopisto, 2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tuoda esille autististen lasten isien arjessa kohtaamia haasteita ja niistä aiheutuvia sosiaalisen tuen tarpeita sekä tarkastella sosiaalisen median kautta jaettua sosiaalista tukea. ...
Audiovisuaalisen kerronnan keinot suosituimmissa Youtube-videoissa
(Lapin yliopisto, 2014)
Tutkielmassa selvitetään, millaisia YouTuben suosituimmat videot ovat audiovisuaaliselta
kerronnaltaan. Tutkimusaineisto koostuu kymmenestä vuoden 2013 suosituimmasta
YouTube-videosta. Listaus on koostettu videoiden ...
Sosiaalinen media osana myönteisen organisaatiokuvan rakentamista – tapaustutkimus Kolarin ja Kittilän kunnissa
(Lapin yliopisto, 2021)
Sosiaalinen media on yhä merkittävämpi osa kuntien viestintää, ja sen myötä maineenkin merkitys on korostunut, sillä mainetyön areenat ovat laajentuneet sosiaaliseen mediaan. Tutkimuksessa tarkastellaan kuntamainetta ja ...
Reagoi tähän: Toimijuuksien sisällönanalyysi sosiaalisen median kiusaamisaiheisissa keskusteluissa
(Lapin yliopisto, 2022-06-17)
Koulukiusaaminen koskettaa lukuisia yksilöitä sukupolvesta toiseen. Sosiaalinen media loi sille uuden väylän ja laajensi ilmiön vaikutusmahdollisuudet koulupihan rajojen yli. Mutta millaisia tunteita ...