Haku
Viitteet 1-2 / 2
Leikillisen pistetyöskentely-ympäristön soveltuvuus jakolaskun oppimiseen matemaattiselta osaamiseltaan erilaisille oppilaille : ”jekutusta, hauskuutta, mörrötystä ja mökötystä”
(Lapin yliopisto, 2009)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää leikillisen pistetyöskentely-ympäristön soveltuvuus jakolaskun oppimiseen matemaattiselta osaamiseltaan erilaisille oppilaille. Tutkimusongelmana on: Miten leikillinen pistetyöskentel ...
Dysleksia, identiteetti ja biografinen oppiminen : dysleksia aikuisen elämänkerronnassa
(Lapin yliopisto, 2006)
Dysleksia, identiteetti ja biografinen oppiminen selvittää lukemisen ja kirjoittamisen vaikeuden merkitystä aikuisen elämänkulussa.
Teoksen lähtökohtana on biografinen oppiminen. Se ymmärretään prosesseiksi, joiden avulla ...