Haku
Viitteet 1-3 / 3
Matkailun megatrendien diskursiivinen rakentuminen Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa ja Oulun brändikäsikirjassa
(Lapin yliopisto, 2012)
Tutkielmassani tarkastelen sitä, miten kansainvälisyyden, vihreiden arvojen, ikääntymisen ja turvallisuuden megatrendit rakentuvat diskursiivisesti Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa 2006–2013 ja Oulun brändikäsikirjassa, ...
"Ei voi olla sillä tavalla että joukkuetta hoitaa sieltä takatoimistosta": diskurssianalyysi johtajuuskuvan rakentumisesta hotellissa
(Lapin yliopisto, 2014)
Työelämä on muuttunut vauhdilla viimeisen kymmenen vuoden aikana ja palvelutuotannosta on tullut yhä keskeisempi työn muoto jälkiteollisessa yhteiskunnassa. Uudenlaiset olosuhteet edellyttävät laaja-alaisempaa tarkastelua ...
Toiveena kristallipallo : matkailun tulevaisuustietoisuus mediatekstien diskursseissa
(Lapin yliopisto, 2023)
Erilaisten tulevaisuuksien hahmottaminen on matkailulle hyödyllistä, koska muutos ja epävarmuus ovat osa alan päivittäistä toimintaa. Tulevaisuudessa muun muassa ilmastonmuutos on matkailulle haaste, teknologian kehittyminen ...