Haku
Viitteet 1-5 / 5
Suomen Interrail-maabrändi
(2022)
Interrailaus on ollut suosittu ilmiö eurooppalaisten keskuudessa jo 1970-luvun alkupuolelta asti. Se on tarjonnut sadoille tuhansille reppumatkailijoille keinon tutustua Euroopan kulttuurilliseen, historialliseen ja ...
Sosiaalisen median vaikuttajien uskottavuus ostopäätösprosessissa: sisällönanalyysi nuorten naisten kokemuksista matkailussa
(Lapin yliopisto, 2022-06-15)
Sosiaalinen media on kasvanut merkittävällä vauhdilla viimeisten vuosien aikana. Tästä johtuen myös vaikuttajamarkkinointi sosiaalisen median alustoilla on lähtenyt räjähtävään nousuun ja vakiinnuttanut paikkansa markkinoinnin ...
Kestävän suunnittelun toimintamallit ja toimijuudet Varsinais-Suomen meri- ja rannikkomatkailun viranomaisasiakirjoissa.
(Lapin yliopisto, 2022)
Merellä, rannikolla ja saaristossa tapahtuvassa matkailussa nähdään runsaasti kasvupotentiaalia. Rannikko ja saaristo on yksi Visit Finlandin matkailun suuralueista, missä matkailua halutaan kasvattaa ja keskittää. Matkailun ...
Muista sammuttaa valot! Sisällönanalyysi majoituspalveluita Suomessa tarjoavien matkailuyritysten vastuullisuusviestinnästä
(Lapin yliopisto, 2022)
Matkailualan vastuullinen toiminta on tärkeää. Yrityksille on ollut saatavilla jo kauan erilaisia ympäristömerkkejä sekä -sertifikaatteja, joiden avulla voidaan viestiä asiakkaille siitä, että yritys toimii kestävien ...
Hidas matkailu osana matkailun murrosta : Sisällönanalyysi ja diskurssianalyysi media-aineistosta
(Lapin yliopisto, 2021-06-17)
Matkailu puhuttaa, niin mediassa, kuin ihmisten keskuudessa muutenkin. Matkailu muuttuu, mutta miten ja miksi? Samalla kun mediassa aiheisiin liitetyt puhetavat eli diskurssit kuvaavat aiheita, ne merkityksellistävät niitä. ...