Haku
Viitteet 1-9 / 9
Bränditarinat esiin! : etnografinen tutkimus moniaistisen palvelumuotoilun mahdollisuuksista
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämä on etnografinen tutkimus palvelumuotoilun mahdollisuuksista bränditarinoiden välittämisessä. Tutkimuskysymys on: Miten bränditarinat saadaan palvelumuotoilulla esille moniaistisuuden näkökulmasta? Teorialinssinä on ...
Imago ja markkinointiviestintä osana matkailukeskusten kestävää kehittämistä: tapauksina Levi ja Ylläs
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämän tapaustutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Levin ja Ylläksen imagoa kestävyyden näkökulmasta sekä markkinointiviestinnän hyödyntämistä osana keskusten kestävää kehittämistä. Selvitän imagoa kyseisten kohteiden ...
Erämaisia metsiä ja rakennettuja reitistöjä. Kehysanalyyttinen tulkinta matkailijoiden metsämaisemakokemuksista Lapissa
(Lapin yliopisto, 2006)
Luontomatkailun kulttuuritutkimukseen lukeutuvassa tutkielmassa perehdytään matkailijoiden maisemakokemuksiin tunturikeskusten läheisissä metsissä. Tarkastelun kohteena ovat erityisesti maiseman subjektiivinen kokeminen, ...
Markkinointiyhteistyösuhteet ja seutukunnallisen matkailumarkkinointiyhteistyön mahdollisuudet Itä-Lapissa
(Lapin yliopisto, 2009)
Matkailualalla yhteistyö nähdään tärkeänä, jopa välttämättömänä. Yhteistyöhön ajaa yhä kiristyvä kilpailu globalisoituneilla markkinoilla. Varsinkin syrjäisemmillä seuduilla oleville pienille ja keskisuurille yrityksille ...
Vetovoimatekijät kohdeimagoa rakentamassa - vertailussa Suomen ja Ruotsin Lappi
(Lapin yliopisto, 2011)
Lapista on kasvanut viime vuosikymmeninä kiinnostava ja kansainvälisesti erittäin vetovoimainen matkakohde, joka houkuttelee matkailijoita puoleensa ”Lapin eksotiikalla”: muun muassa lumella, poroilla, yöttömällä yöllä, ...
Electronic word-of-mouth in the choice sets of third age travellers: do knowledge professionals approaching their retirement use consumer-generated content in decision-making?
(Lapin yliopisto, 2012)
Older adults, or Third Agers, who will outnumber pre-adults by a third in traditional tourist generating countries of Europe and North America by 2025, are placing travel as a high priority in their retirement years. At ...
Sosiaalisen median vaikuttajien uskottavuus ostopäätösprosessissa: sisällönanalyysi nuorten naisten kokemuksista matkailussa
(Lapin yliopisto, 2022-06-15)
Sosiaalinen media on kasvanut merkittävällä vauhdilla viimeisten vuosien aikana. Tästä johtuen myös vaikuttajamarkkinointi sosiaalisen median alustoilla on lähtenyt räjähtävään nousuun ja vakiinnuttanut paikkansa markkinoinnin ...
Suomen Interrail-maabrändi
(2022)
Interrailaus on ollut suosittu ilmiö eurooppalaisten keskuudessa jo 1970-luvun alkupuolelta asti. Se on tarjonnut sadoille tuhansille reppumatkailijoille keinon tutustua Euroopan kulttuurilliseen, historialliseen ja ...