Haku
Viitteet 1-2 / 2
Matkailun megatrendien diskursiivinen rakentuminen Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa ja Oulun brändikäsikirjassa
(Lapin yliopisto, 2012)
Tutkielmassani tarkastelen sitä, miten kansainvälisyyden, vihreiden arvojen, ikääntymisen ja turvallisuuden megatrendit rakentuvat diskursiivisesti Pohjois-Pohjanmaan matkailustrategiassa 2006–2013 ja Oulun brändikäsikirjassa, ...
"Ei voi olla sillä tavalla että joukkuetta hoitaa sieltä takatoimistosta": diskurssianalyysi johtajuuskuvan rakentumisesta hotellissa
(Lapin yliopisto, 2014)
Työelämä on muuttunut vauhdilla viimeisen kymmenen vuoden aikana ja palvelutuotannosta on tullut yhä keskeisempi työn muoto jälkiteollisessa yhteiskunnassa. Uudenlaiset olosuhteet edellyttävät laaja-alaisempaa tarkastelua ...