Haku
Viitteet 1-4 / 4
Huvin ja hyödyn pelillinen liitto
(Lapin yliopisto, 2023)
Pelien tekemiseen kehitetyillä työkaluilla ja ajattelutavoilla on käyttöä muuallakin kuin viihdepelien maailmassa. Teknologia tarvitsee kuitenkin aina parikseen ymmärrystä ihmisen käyttäytymisestä ja valitun teknologian ...
Virtuaalisen ja todellisen maailman rajapinnassa
(Lapin yliopisto, 2023)
Kun livetapahtumaan tuodaan digitaalista sisältöä, nousee esiin kiinnostavia kysymyksiä todellisen ja virtuaalisen maailman suhteesta. Mitä virtuaalimaailma voi tarjota yleisölle, joka on nimenomaan saapunut fyysisesti ...
Teknologia, käyttäjät ja tapahtumaympäristö yhdessä kudoksessa
(Lapin yliopisto, 2023)
Sovelluksen kehittäminen tapahtumaan on harjoitus paitsi teknisessä kehitystyössä myös ryhmätoiminnassa, käyttäjän huomioimisessa ja ympäristöön sopeutumisessa. Kotiseutupäivillä samaan tehtävänantoon vastattiin kahdella ...
Tapahtumaperustaisen koulutusmallin suunnittelu
(Lapin yliopisto, 2023)
Arcta Fast -koulutusmallihankkeessa kehitettiin kolme koulutusastetta läpäisevä moniammatillinen tapahtumaperustainen koulutusmalli. Sen runkona on 30 opintopisteen opintokokonaisuus, jossa nykytaiteen, pelillisyyden, ...