"mielikuvamarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Pro gradu -tutkielmat
Viitteet 1-2 / 2
-
Matkailukohteen identiteetin selvittäminen asiakasnäkökulmasta: kyselytutkimus Inari-Saariselän matkailijoille osana alueen brändin identiteettiperustaista kehitystyötä
(Lapin yliopisto, 2013)Tämä tutkielma sai alkunsa tarpeesta selvittää asiakasnäkökulma brändin rakentamiselle Inari-Saariselkä- matkailualueella. Koska Inari-Saariselän markkinointinimi on uusi (v. 2012) ja alueen markkinointiviestintää on talven ... -
Sisäiset sidosryhmät Levin brändi-identiteetin rakentajina
(Lapin yliopisto, 2015)Levin matkailukeskus on ollut yksi Suomen suosituimmista matkakohteista jo usean vuoden ajan. Levillä on poikkeuksellisen vahva brändi kotimaan markkinoilla, ja sillä on tunnettavuutta myös kansainvälisten brändien joukossa. ...