Haku
Viitteet 1-5 / 5
Opettajien ja oppilaiden kokemuksia kodin ja koulun yhteistyöstä sekä siinä ilmenevästä oppilaiden osallisuudesta
(Lapin yliopisto, 2015)
Kodin ja koulun yhteistyö voidaan nähdä opettajan, vanhempien ja oppilaan keskinäisenä, kolmitahoisena yhteistyönä. YK:n lapsen oikeuksien sopimuksen mukaan lapsella on oikeus osallisuuteen omassa elämässään. Koska koti ...
Kuvia ulkosuomalaisnuorten kulttuurisista kokemuksista : pitkin tietä pieni lapsi -dokumenttielokuva elämismaailman pohtimisen ja kuvallisen ilmaisun lähtökohtana
(Lapin yliopisto, 2008)
Tutkimus tarkastelee 12-15–vuotiaiden ulkosuomalaisnuorten elämismaailmaa. Lähtökohtana on Virpi Suutarin ja Susanna Helken Pitkin tietä pieni lapsi –dokumenttielokuva. Tutkimusaineisto rakentuu ulkosuomalaisnuorten tekemistä ...
Ideaaleja ja todellisuutta : Humanistisen ammattikorkeakoulun Joensuun kampuksen yhteistyötä ja sen haasteita
(Lapin yliopisto, 2011)
Muuttuva yhteiskunta asettaa opiskelijan oppimisille haasteita, johon parhaiten vastataan työelämän, koulutuksen ja opiskelijan aktiivisella yhteistyöllä. Asiantuntijaksi kasvamisen kannalta ideaalinen yhteistyö sisältää ...
"Yksinhän sen kohtaa, mut ilman tukee siit ei selvii" : huostaanotettujen lasten vanhempien kokemuksia tuesta ja tuen tarpeista sekä vanhemmuuden haasteista huostaanoton eri vaiheissa
(Lapin yliopisto, 2010)
Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää huostaanotettujen lasten vanhempien kokemuksia tuen saamisesta ja tuen tarpeista huostaanoton eri vaiheissa. Lisäksi tavoitteenani on nostaa esiin vanhempien kokemuksia heitä tukevista ...