Haku
Viitteet 1-3 / 3
Bränditarinat esiin! : etnografinen tutkimus moniaistisen palvelumuotoilun mahdollisuuksista
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämä on etnografinen tutkimus palvelumuotoilun mahdollisuuksista bränditarinoiden välittämisessä. Tutkimuskysymys on: Miten bränditarinat saadaan palvelumuotoilulla esille moniaistisuuden näkökulmasta? Teorialinssinä on ...
Imago ja markkinointiviestintä osana matkailukeskusten kestävää kehittämistä: tapauksina Levi ja Ylläs
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämän tapaustutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Levin ja Ylläksen imagoa kestävyyden näkökulmasta sekä markkinointiviestinnän hyödyntämistä osana keskusten kestävää kehittämistä. Selvitän imagoa kyseisten kohteiden ...
Vetovoimatekijät kohdeimagoa rakentamassa - vertailussa Suomen ja Ruotsin Lappi
(Lapin yliopisto, 2011)
Lapista on kasvanut viime vuosikymmeninä kiinnostava ja kansainvälisesti erittäin vetovoimainen matkakohde, joka houkuttelee matkailijoita puoleensa ”Lapin eksotiikalla”: muun muassa lumella, poroilla, yöttömällä yöllä, ...