Haku
Viitteet 1-2 / 2
Suoramarkkinointitarkoituksiin toteutettu henkilötietojen käsittely ja kuluttajan profilointi
(Lapin yliopisto, 2020)
Tutkielman tarkoituksena on tutkia voimassa olevan oikeuden asettamia edellytyksiä, joita nykyinen sääntely asettaa henkilötietojen käsittelylle ja kuluttajien profiloinnille sähköisen suoramarkkinoinnin käyttötarkoitusta ...
Henkilökohtainen hinnoittelu verkkokaupassa – oikeustilan tarkastelua tietosuoja-asetuksen ja kuluttajansuojalain valossa, etenkin rekisteröidyn oikeuksien näkökulmasta
(Lapin yliopisto, 2019)
Tutkielmani koskee henkilökohtaisen hinnoittelun (personalised pricing) sallittavuutta ja sallittavuuden rajojen selvittämistä Euroopan yleisen tietosuoja-asetuksen sekä kansallisen kuluttajansuojalain näkökulmasta. ...