dc.contributor | fi=Kasvatustieteiden tiedekunta|en=Faculty of Education| | |
dc.contributor.editor | Ahonen, Arto | |
dc.contributor.editor | Kurtakko, Kyösti | |
dc.contributor.editor | Sohlman, Eiri | |
dc.date.accessioned | 2011-03-10T06:54:19Z | |
dc.date.available | 2011-03-10T06:54:19Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 978-952-484-087-3 | |
dc.identifier.issn | 1796-3885 | |
dc.identifier.uri | URN:NBN:fi:ula-20113101096 | |
dc.identifier.uri | http://lauda.ulapland.fi/handle/10024/59468 | |
dc.language.iso | en | |
dc.relation.ispartofseries | Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä raportteja | - |
dc.rights | openAccess | - |
dc.title | School, Culture and Well-Being ArctiChildren Research and Development Findings from Northern Finland, Sweden and Norway, and North-West Russia | |
dc.type | book | - |
dc.subject.ysa | hyvinvointi | |
dc.subject.ysa | terveydentila | |
dc.subject.ysa | psykososiaaliset tekijät | |
dc.subject.ysa | koululaiset | |
dc.subject.ysa | lapset | |
dc.subject.ysa | koulutus | |
dc.subject.ysa | opetus | |
dc.subject.ysa | monikulttuurisuus | |
dc.subject.ysa | kulttuurierot | |
dc.subject.ysa | saamelaiset | |
dc.subject.ysa | vanhemmat | |
dc.subject.ysa | opettajat | |
dc.subject.ysa | kouluyhteisö | |
dc.subject.ysa | koulut | |
dc.subject.ysa | kulttuuri | |
dc.subject.ysa | Pohjoismaat | |
dc.subject.ysa | Barentsin alue | |
dc.subject.ysa | henkinen hyvinvointi | |
dc.subject.ysa | koulukiusaaminen | |
dc.subject.ysa | oppimisympäristö | |
dc.subject.ysa | oppimistulokset | |
dc.subject.ysa | koti | |
dc.subject.ysa | koulu | |
dc.subject.ysa | yhteistyö | |
dc.subject.ysa | Luoteis-Venäjä | |
dc.date.dateaccepted | 2006 | |
dc.relation.numberofseries | 4 | |
dc.description.accessibilityfeature | ei tietoa saavutettavuudesta | |