Kide
Kide on Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti, jossa esitellään yliopistossa tehtävää tutkimusta, taidetta, opetusta ja mielenkiintoisia henkilöitä. Kussakin numerossa on yksi pääteema, johon syvennytään eri näkökulmista.
Uusimmat viitteet
- 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2022) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2022) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2021) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2021) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2020) 
- 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2022) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2022) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2021) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2021) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
Eläinten häiritsevä läsnäolo 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
Turpa vasten nenää : Mitä ihminen voi oppia hevoselta? Entä hevonen ihmiseltä? 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
Saanko luvan KALATANSSIIN? 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
Tohtorikoulutuksen ja työelämän yhteistyö hakee uusia muotoja 
(Lapin yliopisto, 2020) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2019) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2019) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2018) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2018) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2018) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2018) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2017) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2017) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2017) - 
KIDE, Lapin yliopiston tiede- ja taidelehti 
(Lapin yliopisto, 2017) 



















