Haku
Viitteet 1-10 / 17
Ammatillisuuden kasvu tiimityössä
(Lapin yliopisto, 2009)
Tiimityö itsessään kasvattaa tiimin jäseniä ammatillisesti, koska se on jo työmuotona kouluttava. Yksilöistä muodostuu tiimi, jonka jäsenet ovat riippuvaisia toisistaan tuoden omat taitonsa, tietonsa, kokemuksensa ja ...
Järki kasvaa käytöstä : tietoyhteiskuntaopetus kolmannella sektorilla
(Lapin yliopisto, 2007)
Tämän toimintatutkimuksen tavoitteena oli selvittää opettamista, oppimista ja opiskelua tietoyhteiskunnassa kolmannella sektorilla. Tietoyhteiskuntaopetuksen päätavoite on, että väestö on yhteiskunnallisen näkökulman mukaan ...
Leikillisen pistetyöskentely-ympäristön soveltuvuus jakolaskun oppimiseen matemaattiselta osaamiseltaan erilaisille oppilaille : ”jekutusta, hauskuutta, mörrötystä ja mökötystä”
(Lapin yliopisto, 2009)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää leikillisen pistetyöskentely-ympäristön soveltuvuus jakolaskun oppimiseen matemaattiselta osaamiseltaan erilaisille oppilaille. Tutkimusongelmana on: Miten leikillinen pistetyöskentel ...
Oppiminen, arviointi ja opiskelun laatu yliopistossa
(Lapin yliopisto, 2008)
Arvioinnin on tutkimusten perusteella todettu ohjaavan opiskelijoiden oppimista enemmän kuin opetussuunnitelma. Yliopiston pyrkiessä laatujärjestelmissään laadukkaan oppimisen ja osaamisen tuottamiseen tulisi erityinen ...
Oppimissuunnitelma opettajan työn tukena
(Lapin yliopisto, 2006)
Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää, miten opettajat käyttävät oppimissuunnitelmaa oman työnsä tukena. Lisäksi selvitimme, miten opettajat tukevat oppimissuunnitelman avulla lapsen oppimista. Oppimissuunnitelmalla ...
Taikurit ja Internet : sosiaalisten medioiden rooli taikatemppujen opiskelussa ja taikureiden välisessä kanssakäymisessä
(Lapin yliopisto, 2009)
Tutkimuksen aiheen taustalla on oma yli 15-vuotinen taikatemppujen harrastukseni ja sekä Internetin tuomat muutokset taikatemppujen opettelemisessa ja taikureiden välisessä kanssakäymisessä.
Tutkielmassa pyritään tutkimaan ...