• Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • På Svenska
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Lauda etusivu
  • Lauda
  • Väitöskirjat
  • Haku
  •   Lauda etusivu
  • Lauda
  • Väitöskirjat
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-1 / 1

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tietueeseen

Work-placement as a lived-through educationally meaningful experience of the student : an application of the phenomenological descriptive approach 

Vuoskoski, Pirjo (Lapin yliopisto, 2014)
In this study, a phenomenological descriptive method was applied to the clarification of the lived-through educationally meaningful experience in student assessment, related to a work-placement and higher educational ...
LUC kirjasto | Lapin yliopisto
lauda@ulapland.fi | Yhteydenotto
 

 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatYksikköOppiaineJulkaisijaSarjaSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Tekijä
Vuoskoski, Pirjo (1)
Asiasanadescriptive phenomenological method (1)higher education (1)lived experience (1)student assessment process (1)work-placements (1)... Katso lisääJulkaisuaika2014 (1)
LUC kirjasto | Lapin yliopisto
lauda@ulapland.fi | Yhteydenotto