Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Lauda
  • Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Lauda
  • Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Instagram branding frame for Arctic artists and designers based on service design

Xinlei, Zhou (2023)

 
Avaa tiedosto
Xinlei_Zhou.pdf (9.094Mt)
Lataukset: 


Xinlei, Zhou
Lapin yliopisto
2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20231012139979
Tiivistelmä
In the remote Lapland region of Finland, Arctic artists and designers face challenges due to the limited local market and networking opportunities. This research leverages social media, notably Instagram, to boost their visibility and market presence.

Grounded in digital service design and participatory design, the study employed the Double Diamond model across three phases: Interview and landscape analysis, Generating Workshops, and Prototyping. Data sources included interviews, landscape analysis, participatory workshops, and service prototypes.

The data gathered shed light on Arctic artists and designers' motivations, challenges, and branding practices. It also yielded a frame with tailored 68 recommendations, covering themes, scheduling, content, and services. These recommendations facilitate branding, visibility, engagement, and efficiency.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat [4793]
LUC kirjasto | Lapin yliopisto
lauda@ulapland.fi | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatYksikköOppiaineJulkaisijaSarjaSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUC kirjasto | Lapin yliopisto
lauda@ulapland.fi | Saavutettavuusseloste