Lauda - Selaus asiasanan mukaan "mainoselokuvat"
Viitteet 1-3 / 3
-
Digitaalinen 3D-animaatio mainoselokuvassa ; Fisker Karma mainoselokuva
(Lapin yliopisto, 2012)Tämän tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa niitä seikkoja, jotka vaikuttavat digitaalisen kolmiulotteisen animaation käyttöä mainoselokuvissa. Tutkimuksessa olen tarkastellut mainonnan, animaation ja kolmiulotteisen ... -
Kestävän kulutuksen identifikaatio retoriikan rakentajana : retoriset keinot kahdessa metsäyhtiön mainosvideossa
(Lapin yliopisto, 2024)Kestävyyssäädösten ja -direktiivien määrän kasvaessa myös yritysten viestintä kestävän kehityksen aiheista lisääntyy. Tämä tutkielma tarkastelee metsäteollisuuden kestävyyttä käsittelevien mainosvideoiden keskeisimpiä ... -
Muotifilmi brändi-imagon muodostajana: miten malliston mainosvideo representoi brändiä kuluttajan näkökulmasta Case: Billabong
(Lapin yliopisto, 2015)Tapaustutkimukseni käsittelee vaatetusalan brändin, Billabongin naisten syksy/talvi 2012/2013 streetwear –malliston mainosvideota. Tutkin miten Billabongin brändi-identeetti representoituu ulkoisten näkyvien attribuuttien ja ...