Lauda - Selaus asiasanan mukaan "brändi-identiteetti"
Viitteet 1-5 / 5
-
Kesämatkailun aktiviteetit ja passiviteetit sosiaalisessa mediassa : vertaileva sisällönanalyysi Suomen ja Ruotsin Lapin kohdebrändien rakentumisesta
(Lapin yliopisto, 2019)Lapin kesämatkailun kehittäminen kuuluu tällä hetkellä elinkeinon tärkeimpiin strategisiin tavoitteisiin. Vaikka Ruotsin Lappi omaa niin kulttuurisesti kuin maantieteellisesti samankaltaiset lähtökohdat Suomen Lapin kanssa, ... -
Lapin brändi-imagon kanssatuottaminen matkailukohteena sosiaalisessa mediassa
(Lapin yliopisto, 2016)Internetin sosiaalisten medioiden käytön yleistymisen ja matkailijoiden tuottamien digitaalisten sisältöjen myötä matkailun alueorganisaatiot (DMO:t) eivät voi enää sanoa kontrolloivansa matkailukohteen mainetta, imagoa ... -
Matkailukohteen identiteetin selvittäminen asiakasnäkökulmasta: kyselytutkimus Inari-Saariselän matkailijoille osana alueen brändin identiteettiperustaista kehitystyötä
(Lapin yliopisto, 2013)Tämä tutkielma sai alkunsa tarpeesta selvittää asiakasnäkökulma brändin rakentamiselle Inari-Saariselkä- matkailualueella. Koska Inari-Saariselän markkinointinimi on uusi (v. 2012) ja alueen markkinointiviestintää on talven ... -
Muotifilmi brändi-imagon muodostajana: miten malliston mainosvideo representoi brändiä kuluttajan näkökulmasta Case: Billabong
(Lapin yliopisto, 2015)Tapaustutkimukseni käsittelee vaatetusalan brändin, Billabongin naisten syksy/talvi 2012/2013 streetwear –malliston mainosvideota. Tutkin miten Billabongin brändi-identeetti representoituu ulkoisten näkyvien attribuuttien ja ... -
Rovaniemen brändi-imago: kyselytutkimus Rovaniemen matkailuyrityksiin keväällä 2012
(Lapin yliopisto, 2012)Maiden, matkakohteiden ja paikkojen brändäys on ajankohtainen aihe, sillä useat kunnat Suomen maabrändäyksen lisäksi rakentavat brändejä menestyäkseen kilpailussa matkailijoista, asukkaista, yrityksistä ja investoinneista. ...