Lauda - Selaus asiasanan mukaan "mainoskuvat"
Viitteet 1-8 / 8
-
Gay-matkailijat matkailuinformaatio- ja mainosaineistojen näkökulmasta
(Lapin yliopisto, 2013)Gay-matkailu on kasvava matkailun ala, jota on hiljalleen alettu tutkia yhä enemmän. Gay-matkailuun liittyvät tutkimukset keskittyvät usein taloudellisiin näkökulmiin tai gaymatkailijoiden matkailumotivaatiotekijöihin ja ... -
Intertekstuaalisuus Lewis Carrollin Liisa Ihmemaassa -teosta hyödyntävissä mainoskuvissa
(Lapin yliopisto, 2016)Tässä Pro gradu -tutkielmassa perehdytään Lewis Carrollin Liisa Ihmemaassa teoksen Hullut teekutsut -kappaletta hyödyntävien mainoskuvien intertekstuaalisuuteen. Tutkimuksen avulla selvitettiin, intertekstuaalisuuden ... -
Kolmiulotteinen tuotekuva : 3D-mallintaminen mainontaan ja mainokseen suunnatun tuotekuvan toteutustekniikkana
(Lapin yliopisto, 2023)Tutkimukseni tarkoituksena oli tutkia 3D-mallintamista ja sen prosessia tuotekuvan näkökulmasta. Työssä tarkastellaan 3D-mallintamalla toteutetun tuotekuvan prosessia tehtävänannosta valmiiksi kuvaksi. Tutkimus etsii ... -
Random sampling as a method of cultural production
(Lapin yliopisto, 2012)This master’s thesis tested the usage of random sampling as a method for cultural production. The main research question was “How random sampling can be used as a mechanism for creating new culture?”. The secondary question ... -
Tavoitteena mielikuva : taidevalokuvan ja mainosvalokuvan intertekstuaalisuus
(Lapin yliopisto, 2009) -
Yhteiseksi hyväksi - visuaalisen retoriikan keinot yhteiskunnallisessa mainonnassa
(Lapin yliopisto, 2014)Mainonnan visuaalisuuden määrän kasvamisen myötä myös visuaalisen retoriikan keinojen käyttö mainosten yhteydessä on lisääntynyt. Tutkielma keskittyy tarkastelemaan sitä millaisia visuaalisen retoriikan keinoja painetussa ...