Haku
Viitteet 1-3 / 3
Rovaniemen brändi-imago: kyselytutkimus Rovaniemen matkailuyrityksiin keväällä 2012
(Lapin yliopisto, 2012)
Maiden, matkakohteiden ja paikkojen brändäys on ajankohtainen aihe, sillä useat kunnat Suomen maabrändäyksen lisäksi rakentavat brändejä menestyäkseen kilpailussa matkailijoista, asukkaista, yrityksistä ja investoinneista. ...
Suomi-kuva suomalaisessa rocklyriikassa vuosina 1980–1999
(Lapin yliopisto, 2013)
”Suomi-kuva suomalaisessa rocklyriikassa vuosina 1980–1999” on laadullinen tutkimus suomalaisen rocklyriikan tarinoista suomalaisuuden viitekehyksessä. Tutkimuksessa luotiin sisällönanalyysin kautta kuva rocklyriikan ...
Suomen matkailullinen maabrändi italialaisissa matkablogeissa: visuaalisen aineiston analyysi maabrändi-identiteetin ja maabrändi-imagon kohtaavuudesta
(Lapin yliopisto, 2025)
Visit Finland on asiantuntijaorganisaatio, joka on vastuussa Suomen matkailullisen maabrändin kehittämisestä ja markkinointiviestinnällisistä toimenpiteistä. Tavoitteena on erottua kilpailijoista ja tehdä Suomea tunnetummaksi ...