Haku
Viitteet 1-3 / 3
Imago ja markkinointiviestintä osana matkailukeskusten kestävää kehittämistä: tapauksina Levi ja Ylläs
(Lapin yliopisto, 2011)
Tämän tapaustutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Levin ja Ylläksen imagoa kestävyyden näkökulmasta sekä markkinointiviestinnän hyödyntämistä osana keskusten kestävää kehittämistä. Selvitän imagoa kyseisten kohteiden ...
Vetovoimatekijät kohdeimagoa rakentamassa - vertailussa Suomen ja Ruotsin Lappi
(Lapin yliopisto, 2011)
Lapista on kasvanut viime vuosikymmeninä kiinnostava ja kansainvälisesti erittäin vetovoimainen matkakohde, joka houkuttelee matkailijoita puoleensa ”Lapin eksotiikalla”: muun muassa lumella, poroilla, yöttömällä yöllä, ...
Suomen matkailullinen maabrändi italialaisissa matkablogeissa: visuaalisen aineiston analyysi maabrändi-identiteetin ja maabrändi-imagon kohtaavuudesta
(Lapin yliopisto, 2025)
Visit Finland on asiantuntijaorganisaatio, joka on vastuussa Suomen matkailullisen maabrändin kehittämisestä ja markkinointiviestinnällisistä toimenpiteistä. Tavoitteena on erottua kilpailijoista ja tehdä Suomea tunnetummaksi ...