Haku
Viitteet 1-6 / 6
Näkemyksiä matkailun ja kaivostoiminnan yhteensopivuudesta samalle alueelle : retorinen analyysi Lapin radion verkkokeskusteluista
(Lapin yliopisto, 2012)
Pro gradu –tutkielmassani tutkin kaivostoiminnan ja matkailun yhteensopivuutta ja näihin liittyviä mielikuvia ja imago-käsityksiä hyödyntämällä Lapin radion verkkokeskustelupalstalla käytyä keskustelua tutkimukseni aineistona. ...
Posion kohdekuva : kansainvälisten matkanjärjestäjien ja paikallisten yrittäjien mielikuvat Posiosta matkakohteena
(Lapin yliopisto, 2010)
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani Posion kansainvälistä kiinnostavuutta kohdemielikuvien näkökulmasta. Tutkimuksen kohderyhminä ovat kansainväliset matkanjärjestäjät sekä Posion matkailuyhdistykseen kuuluvat yrittäjät. ...
Vetovoimatekijät kohdeimagoa rakentamassa - vertailussa Suomen ja Ruotsin Lappi
(Lapin yliopisto, 2011)
Lapista on kasvanut viime vuosikymmeninä kiinnostava ja kansainvälisesti erittäin vetovoimainen matkakohde, joka houkuttelee matkailijoita puoleensa ”Lapin eksotiikalla”: muun muassa lumella, poroilla, yöttömällä yöllä, ...
"Mitä minä kotona tekisin? Ikävystyisin": seniorimatkailijoiden toimijuuden koordinaatit ET-lehden matka-artikkeleissa
(Lapin yliopisto, 2012)
Tutkielmassa tarkastellaan seniorimatkailijoiden toimijuuden koordinaatteja ET-lehtien vuosien 2008–2010 matka-artikkeleissa. Toimijuuden koordinaatteja ovat ikä, ajankohta, sukupuoli, sukupolvi, kulttuurinen tausta, ...
Suomi-kuva suomalaisessa rocklyriikassa vuosina 1980–1999
(Lapin yliopisto, 2013)
”Suomi-kuva suomalaisessa rocklyriikassa vuosina 1980–1999” on laadullinen tutkimus suomalaisen rocklyriikan tarinoista suomalaisuuden viitekehyksessä. Tutkimuksessa luotiin sisällönanalyysin kautta kuva rocklyriikan ...