"asiakaskokemus" - Selaus asiasanan mukaan Pro gradu -tutkielmat
Viitteet 1-14 / 14
-
A study of touchpoints adaptability at Helsinki airport: from customer experience perspective
(Lapin yliopisto, 2014)Touchpoints design is the crucial parts of service design because touchpoints are the interface of service that customers have direct interaction. The quality of touchpoints affects directly to customer experience. Thus, ... -
AiRE – Artist-in-Residence – Residenssikonseptin suunnittelu palvelumuotoilun viitekehyksessä
(Lapin yliopisto, 2017)Tutkielmani käsittelee taiteilijaresidenssikonseptin suunnittelua palvelumuotoilun prosesseja hyödyntäen. Lähestyn aihetta kehittämällä konseptisuunnitelmaa kuvitteelliselle taiteilijaresidenssille, hyödyntäen teemahaastatteluilla ... -
Asiakaspalaute ja asiakaskokemukset sosiaalityön arjessa
(Lapin yliopisto, 2017)Sosiaalityön asiakkaiden ja sosiaalityöntekijöiden kokemuksia vuorovaikutustilanteista, palveluiden saamisesta, tyytyväisyydestä ja sosiaalityön laadusta sekä palautteen antamisen ja saamisen mahdollisuuksista on tutkittu ... -
Asiakasymmärryksen syventäminen & palvelukokemuksen kehittäminen yrityksen strategian, myynnin ja markkinoinnin tueksi : palvelumuotoilun toimintatutkimus Oy CrossLam Kuhmo Ltd
(Lapin yliopisto, 2024)Tämän tutkimuksen tavoitteena on syventää CLT-massiivipuuelementtejä valmistavan caseyrityksen asiakasymmärrystä, parantaa asiakaskokemusta ja kehittää caseyrityksen palveluprosessia asiakkaan arvomaailman pohjalta. Tutkimus ... -
Asiakkaan palveluprosessin sujuvoittaminen Kelan Pohjoisessa vakuutuspiirissä
(Lapin yliopisto, 06 / 2023)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten Kelan Pohjoisessa vakuutuspiirissä voitaisiin sujuvoittaa sairauspäivärahaa hakevien asiakkaiden palveluprosessia lisäselvityspyyntöjen osalta. Toteutin tutkimuksen ... -
Chatbots and virtual assistants vs. human agents in IT customer support
(Lapin yliopisto, 2024)While the integration of technology in customer support continues to thrive, its application in IT settings displays exciting advancements but severe limitations. For years, companies have had to balance operational ... -
Kosketusnäytöllisen asiakaspääteohjelman käytettävyys ja muotoilu kuntosalikontekstiin ; tapaustutkimus Smart Card kioskista
(Lapin yliopisto, 2012)Tutkielmassa tarkastellaan, miten muotoillaan kosketusnäytöllä ohjattavan asiakaspääteohjelman graafinen käyttöliittymä kuntosalikontekstiin käytettävyyden näkökulmasta, mitä tarkoittaa tietokoneohjelman käytettävyys ja ... -
Muutoskyvykkyyttä palvelumuotoilulla
(Lapin yliopisto, 16.04.2023)Muuttuva yhteiskunta edellyttää valppautta, ennakointia ja muutoskyvykkyyttä. Tutkimuksen tavoite on selvittää, miten muutoskyvykkyyttä voi kehittää organisaatiossa ja kuinka onnistunut muutos toteutetaan. Metodina ... -
Palvelukokemus palvelumuotoiluprosessissa ; tapaustutkimuksena päivittäistavarakauppapalvelukokemus
(Lapin yliopisto, 2012) -
Palvelumuotoilun työkalut asiakaskokemuksen nykytilan kartoittamisen tukena : case Lahden seudun liikenne
(Lapin yliopisto, 2023)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on selvittää Lahden seudun joukkoliikenneviranomaisen asiakaskokemuksen nykytilannetta. Tutkimuskysymysteni avulla etsin vastauksia siihen, keitä Lahden seudun liikenteen asiakkaat ... -
Paremmin perillä - Etnografinen ymmärrys Matkahuollon liikennöitsijöiden asiakaskokemuksen tukena
(Lapin yliopisto, 2023)Tutkielma on tehty toimeksiantona Matkahuollolle, joka koki, että heillä on tarve syventää ymmärrystään liikennöitsijöiden arjesta ja tarpeista. Ymmärryksen kautta he voisivat yhdessä rakentaa uudenlaista liikennöitsijöiden ... -
Self-service technology in hotel reseption : finnish customer perceptions
(Lapin yliopisto, 2016)Services have been the interest of research since the 1960’s. After the 1990’s the development of technology became an interesting research area along with other service research. There are two customer service concepts ... -
Strategisen asiakaskokemuksen operatiivinen johtaminen palvelumuotoilulla : case Hilla Group
(Lapin yliopisto, 2024)Asiakaskokemuksesta on tullut laaja-alaisesti käytetty termi liiketoiminnassa ja organisaatioiden strategioissa. Yhä useammat organisaatiot pyrkivät parantamaan asiakaskokemustaan eri keinoin sekä kilpailemaan sen kautta ... -
Tarinallisuus asiakaskokemuksen johtamisessa
(Lapin yliopisto, 2023)Tässä Pro gradu -tutkielmassa etsitään vastausta tutkimuskysymyksiin: Miten tarinallisuutta voidaan hyödyntää asiakaskokemuksen johtamisessa? sekä Mitkä tekijät tulee huomioida tarinallisuutta hyödynnettäessä asiakaskokemuksen ...